Обертання картинок навколо осі - Форум
Головна
Реєстрація
Вхід
П`ятниця
09.12.2016
21:14
Вітаю Вас Гость | RSS
Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5"
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Розділ ІІ: Матеріали до уроків для учнів » Растровий графічний редактор GIMP » Обертання картинок навколо осі (Анімація)
Обертання картинок навколо осі
ADMINДата: П`ятниця, 25.03.2011, 02:43 | Повідомлення # 1
Генералиссимус
Група: Адміністратори
Повідомлень: 135
Нагороди: 15
Репутація: 12
Статус:
Урок «Обертання картинок навколо осі»

Завдання: створити анімацію обертання картинок навколо осі.

Для створення анімації потрібно взяти 2 картинки однакового (невеликого) розміру.

1. Відкрити у Gimp перше зображення. (Файл → Открыть)



2. Друге зображення відкрити як шар. (Файл → Открыть как слой)



3. Додати прозорості до кожного шару (Слой → Прозрачность → Добавить альфа-канал)

4. Трішки збільшити розмір холста (Изображение → Размер холста...)



5. Розмір кожного шару зробити рівним розміру зображення (Слой → Слой к размеру изображения)

6. Продублювати 4 рази верхній шар.

7. Продублювати 4 рази нижній шар. Всього отримуємо 10 шарів.



8. Активувати верхній шар. Фильтры → Карта → Проекция объекта.
Встановлюємо потрібні параметри. Виконуємо розрахунок: оберт в 180 градусів та 5 шарів. Розділивши 180 на 5, отримуємо 36. Отже, кожен шар будемо обертати на 36 градусів.







9. Перейменувати шар на 36. Виключити видимість шару, натиснувши на "глазок".

10. Вибрати п'ятий шар другого зображення. Повторити Проекцию объекта з такими ж параметрами. (Фильтры → Повторить "Проекция объекта")

11. Перейменувати цей шар на 36 (автоматично шар перейменується на 36#1).



12. Перейти до шару, який в нас під верхнім. Фильтры → Повторить с настройкой "Проекция объекта". Ставимо потрібні параметри:



13. Перейменувати шар на 72. Виключити видимість шару, натиснувши на "глазок".

14. Вибрати шар під шаром 36#1. Повторити Проекцию объекта з такими ж параметрами. (Фильтры → Повторить "Проекция объекта")

15. Перейменувати цей шар на 72 (автоматично шар перейменується на 72#1).

16. Наступний шар залишити без змін. Перейменувати його на 0, вимкнути видимість.

17. Шар під шаром 72#1 також залишити без змін. Перейменувати його на 0 (автоматично шар перейменується на 0#1)

18. Перейти до шару, який знаходиться під шаром 0. Фильтры → Повторить с настройкой "Проекция объекта". Ставимо потрібні параметри:



19. Перейменувати шар на -72. Виключити видимість шару, натиснувши на "глазок".

20. Вибрати шар під шаром 0#1. Повторити Проекцию объекта з такими ж параметрами. (Фильтры → Повторить "Проекция объекта")

21. Перейменувати цей шар на -72 (автоматично шар перейменується на -72#1).

22. Перейти до шару під -72. Фильтры → Повторить с настройкой "Проекция объекта". Ставимо потрібні параметри:



23. Перейменувати шар на -36. Виключити видимість шару, натиснувши на "глазок".

24. Вибрати шар під -72#1. Повторити Проекцию объекта з такими ж параметрами. (Фильтры → Повторить "Проекция объекта")

25. Перейменувати цей шар на -36 (автоматично шар перейменується на -36#1).



26. Розмістити шари в наступному порядку: 0, -36, -72, 72#1, 36#1, 0#1, -36#1, -72#1, 36, 72.

27. Створити новий прозорий шар (Слой → Создать новый слой)

28. Залити текстурою або будь-яким кольором. Це буде фон. Поставити його в самий низ.



29. Скопіювати фон 9 разів. Розмістити копії фону під кожним шаром.

30. Попарно об'єднати кожен шар з копією фону. (Команда з контекстного меню на шарові Объединить с предыдущим)



31. Фильтры → Анимация → Воспроизведение



32. Изображение → Режим → Индексировать... (Размывание - По Флойду-Стейнбергу (уменьшенное растекание)

33. Зберегти як анімацію з розширенням .gif

Джерело: http://domashnie-posidelki.ru/forum/73-3173-1
Форум » Розділ ІІ: Матеріали до уроків для учнів » Растровий графічний редактор GIMP » Обертання картинок навколо осі (Анімація)
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Бобринецька ЗШ І-ІІІ ступенів №5 © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz