Головна
Реєстрація
Вхід
Субота
03.12.2016
15:43
Вітаю Вас Гость | RSS
Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5"


Меню сайту

Наше опитування

Оцініть наш сайт

javascript:// javascript://
Всього відповідей: 1184


Кнопка сайту
КЗ

[ Отримати код:]


Рідне місто
Бобринець

Погода в Украине

Корисний софт

Корисні сайти













Ми зареєстровані
 Школа успіху 
 Комунальний заклад "Загальноосвітня  школа  І – ІІІ ступенів №5" Бобринецької міської ради Кіровоградської області

Школа  успіху

Історія нашої школи  бере початок із грудня 1841 року. У центрі міста Бобринця було відкрито  трьохкласну повітову школу.

З 1856 по 1859 рік у закладі  навчалися корифеї українського театру:  Марко Лукич Кропивницький та Іван Карпович Тобілевич (І.К.Карпенко-Карий). Попечитель  школи в той час – відомий хірург Микола Іванович Пирогов.

Наступні роки життя для нашої школи ознаменувалися тим, що її учнем був Петро Павлович Шумилов, тричі лауреат Державної Премії Радянського Союзу, вчений  – дослідник у галузі ядерної фізики. Тепер заклад  з гордістю носить його ім'я. У 1939 році її випускниками  стали Віденко Іван  – кандидат економічних наук та  Раєвський Микола – режисер театру імені Лесі Українки.

Буремні воєнні роки перервали навчання: учні та вчителі захищали Вітчизну від німецько-фашистських загарбників.  Багато їх полягло на страшних фронтових дорогах війни. Відразу ж після звільнення міста від окупантів у 1944 році,  школа знову гостинно відкриває двері перед учнями. Кількість дітей збільшується: якщо в 1952 році у закладі  558 учнів, документи про закінчення 10-ти класів отримують 15 учнів, то в 1954 році атестат зрілості вручають 32 учням і вже у 1964 року в школі навчається 593 учні. Кадрово поповнюється й педагогічний колектив: 62 висококваліфікованих педагогів дають ґрунтовні знання підростаючому поколінню.

У 1964 році за рішенням виконкому Кіровоградської обласної ради народних депутатів Бобринецьку середню школу №1 реорганізовано у восьмирічну. Статус восьмирічки зберігався 25 років. І тільки в 1989 році за ініціативою й клопотанням педагогічного колективу, батьків та учнів відбулася  реорганізація в загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №5.

На сьогоднішній день у закладі функціонують 23 обладнаних кабінети, кабінет мультимедійних технологій, два комп’ютерних класи, дві майстерні, спортивна зала, бібліотека. До послуг учнів Всесвітня мережа Internet. Щороку заклад  поновлюється новими сучасними і зручними меблями.

Мчать роки, як бистроплинна ріка. Кожен новий день змінює попередній, корегуючи його.  Не одне покоління випускників залишило стіни закладу, а школа продовжує давати країні та світу вчених, письменників, дослідників. 

Із гордістю може сказати, що  закінчив ЗШ І-ІІІ ступенів №5 Екшиян Олександр Юрійович – кандидат біологічних наук, професор, інструктор із наукових досліджень на кафедрі отоларингології Центру досліджень раку ім. Файста й Уайлера в Луїзіанському державному університеті  (США).

Став кандидатом юридичних наук, доцентом кримінального права в Одеській юридичній академії, начальником науково-дослідної частини Національного університету «Одеська юридична академія» Михайленко Дмитро Григорович.

Пишається школа Замшею Ігорем Дмитровичем – полковником, кандидатом військових наук, начальником кафедри базування тилового і технічного забезпечення сил Військово-морського Флоту  військово-морської Академії ім. адмірала флоту М.Г. Кузнецова в Санкт-Петербурзі, Люлевичем Ігорем Анатолійовичем – капітаном ІІ рангу ВМФ України.

Частий гість у стінах рідної школи студент ІV курсу філіалу Оксфордського університету в Болгарії Пирля Олександр.

Продовжуючи багаторічні традиції, Бобринецька загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів працює над  створенням умов для розвитку особистості й творчої самореалізації кожного учня, виховує покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя.

"Найважливіша умова успішної роботи школи, — підкреслював В.О.Сухомлинський, — це багате, різностороннє інтелектуальне життя педагогічного колективу, допитливість, інтерес до нового в науці, постійний інтелектуальний ріст, удосконалення». Педагоги школи усвідомлюють це, тому шанують і бережуть традиції, вітають новітні технології, розвивають різносторонні здібності учнів, дають міцні знання, виховують конкурентоздатну особистість.

Не випадково педагогічний колектив обрав і активно працює над науково-методичною проблемою: «Розвиток творчої ініціативи вчителя та учня на основі інноваційних підходів до організації навчально-виховного процесу».

Для реалізації даної проблеми вчителі школи на сучасному етапі розвитку освіти визначили мету діяльності закладу:

-    забезпечення сприятливих умов для фізичного, інтелектуального, полікультурного становлення особистості кожного учня, досягнення ним рівня освіченості відповідного ступеня навчання, розвиток потенційних можливостей з урахуванням їх пізнавальних інтересів і нахилів;

-          виховання духовно багатої, гуманної, вільної, рівноправної, відповідальної, толерантної, демократичної особистості;

-          формування рис громадянина української держави, високо духовної, фізично досконалої особистості;

-          впровадження активних форм і методів навчання учнів та вчителів, реалізація особистісно-орієнтовного підходу;

-          підготовка молоді до самостійної, активної, творчої життєдіяльності в нових соціальних і культурних умовах, виробляти уміння планувати стратегію власного життя, визначати своє життєве кредо й свій стиль.

Педагогічний колектив школи (40 вчителів), системно працює над реалізацією концепції і програми розвитку закладу: над оволодінням учнями базовими навичками й фундаментальними процесами, удосконаленням напрямків роботи щодо підвищення рівня знань, умінням самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці, підготовкою до вибору професії і подальшої освіти випускників; забезпеченням високого ступеня  вихованості школярів.

Головна увага  зосереджена на створенні умов для здійснення диференціації навчання, розвитку критичного мислення, потреб і навичок самовдосконалення школярів.

Високому рівню знань, зацікавленості у  навчанні  сприяє цілеспрямована діяльність у даному напрямі: робота з обдарованими і здібними учнями, залучення школярів до участі в конкурсах різних  рівнів, проведення тематичних тижнів, декад та  інтелектуальних ігор, робота предметних гуртків, результативна участь школярів у  олімпіадах.

Учні школи є переможцями і лауреатами Міжнародних  конкурсів: мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, епістолярного жанру, «Бобер», «Кенгуру»; Всеукраїнських конкурсів: «Ідея Соборності України», «Безсмертний подвиг народу», «Колосок», «Пурпурові вітрила», «Гринвіч», «Puzzle», «Левеня»,  конкурсу фестивалю дитячої творчості «На Святого Миколая творча іскорка палає!», українознавчої гри «Соняшник», інтелектуально-просвітницької акції «Безмежний світ Шекспірівських сонетів», Інтернет-олімпіади «Відкрита природнича демонстрація».

Колектив Бобринецької ЗШ І-ІІІ ступенів №5 наслідує теоретичні та практичні здобутки видатного педагога Василя Олександровича Сухомлинського. Педагоги прагнуть, щоб школа стала «… школою мислення, фундаментом творчих, розумових сил учнів». За основу своєї роботи взяли такі ідеї видатного педагога:

- навчання повинно бути цікавим, яскравим, емоційно-образним;

- урок будувати так, щоб підтримувати пізнавальний вогник інтересу;

- кожен учень повинен відчути радість творчості, побачити доброту й сердечність, духовне благородство і на основі цього відкрити прекрасне в собі.

Погоджуючись, що «Краса – це глибоко людське! Краса – це радість нашого життя», наслідуючи ці принципи, вчителі проводять уроки мислення серед природи: «Вернісаж весняних барв», «Роса на траві», «Вальс сніжинок». Основна мета таких занять – навчити дітей спостерігати і думати. Досягти цього можна тільки навчивши їх  дивуватися, радіти пізнанню, перетворювати думку у слово.

Приділяється велика увага й віку дітей, із якого слід починати формування естетичних почуттів. Почуття – це, образно кажучи, живлющий ґрунт для високоморальних вчинків. «Чутливість, вразливість душі формується в дитинстві. Якщо прогаєш дитячі роки – цього ніколи не надолужиш», — наголошував В. О. Сухомлинський. Багаторічний досвід  переконує, що використання казок позитивно впливає на розвиток творчих можливостей учнів, зближує їх із природою і життям, сприяє вихованню чуттєвості і спостережливості. Ці ідеї втілюються у  виховних годинах: «Пам'ятай, що ти людина», «Залиш по собі слід вічний»; засіданнях гуртків «Джерельце», «Паросток» на інтегрованих уроках.

«Як не можна виховати любов до праці одними словами про працю, так не можна виховати його й без серйозних, розумних слів», — писав «геній із Павлиша». Уже в ранньому віці дитина повинна усвідомлювати, що джерелом  матеріальних і духовних благ є праця. Тому на уроках трудового навчання та заняттях гуртків педагоги розповідають про значення праці, показують готові вироби учнів попередніх років, підкреслюючи, що кожен  зможе навчитись їх виготовляти, якщо буде наполегливим. Василь Сухомлинський прагнув до того, щоб у школі були не просто уроки праці, «не гра в працю», а по-справжньому добре організована робота. Вона повинна мати спільні риси з працею дорослих. А тому діти з великою відповідальністю чергують у школі і в їдальні, беруть активну участь у прибиранні пришкільної території і міських парків,  доглядають за клумбами біля закладу і висаджують молоді дерева й кущі на берегах річок.

Уміння правильно організувати навчальний процес школяра – спільне завдання педагогів і батьків, тому виникла ініціатива проведення загальношкільних «Єдиних методичних  днів для батьків», у програмі яких відвідування уроків у класі, де навчається їхня дитина, отримання консультацій і практичних порад від учителів.  

У навчальному закладі розширюється мережа учнівських об'єднань за інтересами. Це клуби, секції, факультативи тощо. Відбувається пошук активних форм роботи, спрямованих на виховання милосердя, доброти, людяності, екологічної культури. Спираючись на позитивні риси, соціальний досвід, захоплення дітей, учителі орієнтують вихованців на встановлення глибоко гуманних стосунків з однолітками і дорослими всередині об'єднання і поза ним. Також формують культуру спілкування, шанобливе ставлення до людей різних націй і народностей

Із цією метою в школі функціонує 26 предметних гуртків та гуртків за  інтересами, зокрема: «Знай свій край», «Комп’ютерний світ», «Сходинки до інформатики», «Юні Едісони», «Юний  актор», «Біологічна консультація», є у школі й дитячий хор.

Любов до дітей, щиросердне прагнення допомогти їм стати справжніми людьми, непримиренними до зла, благородними й сильними – ось чим близькі й цінні для колективу школи погляди і практичні поради В. О. Сухомлинського. 

Навчаючи дітей, учитель постійно професійно удосконалюється і  сам.

Сприяє цьому система  методичної роботи, яка спрямована на розвиток творчої особистості вчителя і забезпечує реалізацію завдань і пріоритетів:

-          координація змісту і вдосконалення методики колективної та індивідуальної роботи з педагогічними кадрами;

-          вирішення проблемних питань школи, вчителів;

-     впровадження і використання психолого-педагогічної науки, передового досвіду, новітніх педагогічних технологій, нових технологій у проведенні уроків і позакласної роботи, новаторських пошуків;

-          надання методичної допомоги педагогічним працівникам, зокрема, молодим спеціалістам;

-          вивчення якості викладання, рівня знань, умінь і практичних навичок.

У традиції школи систематичне ведення «Методичних карток», які в повній мірі відтворюють і систематизують професійну, творчу, методичну і громадську діяльність кожного вчителя.

Узагальненням творчого потенціалу педагогічних працівників стала  щорічна загальношкільна  методична виставка  „Зернини педагогічного досвіду”.

Елементом постійного теоретичного розвитку і підготовленості вчителя є педагогічні читання за темою: «Інноваційна освіта як акт педагогічної творчості».

Справжня лабораторія обміну досвідом  - постійно діючі  майстер-класи вчителів-новаторів:

- початкових класів за темою: «Впровадження у навчально-виховний процес  технологій критичного мислення»;

- учителів історії з проблеми: «Шляхи впровадження методу проектів у роботу вчителя історії»;

- учителів української мови та літератури — «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури»;

- учителів математики за напрямом «Використання мультимедійних технологій при проведенні сучасного уроку»;

- класних керівників — «Трикутник партнерства: вчителі-батьки-діти»;

- учителів інформатики — «Формування самоосвітньої компетентності учнів на уроках інформатики»;

- учителів світової літератури — «Ціннісні орієнтації навчально-пізнавальної діяльності», «Заглиблення в епоху під час вивчення світової літератури»;

- учителів музичного мистецтва -  «Музичний образ на уроці музичного мистецтва».

Новий зміст навчання та виховання, апробація зарубіжних і вітчизняних освітніх технологій, нетрадиційний підхід  до викладання і здійснення  навчально-виховного процесу, пошук оригінальних методик спонукає педагогів, директора та його заступників до творчої дослідницької діяльності.

Наради при директору є й елементом поглиблення теоретичних знань, і  глибоким аналізом діяльності закладу із різнопланових питань. Активно, небайдуже, результативно обговорюються такі питання, як «Психофізичне навантаження учнів», «Ще раз про оцінку», «Робота педагогічного колективу з учнями випускних класів», «Новітні технології: ІКТ – супровід навчальної і виховної роботи», «Соціально-педагогічний  портрет класу» та ін.

Відійшла від розгляду тільки традиційно-стандартних питань і педагогічна рада. Особливо продуктивними стали нетрадиційні засідання: «Круглий стіл», «Мозковий штурм» із питання: «Підсумки навчально-виховної роботи закладу за навчальний рік та завдання на наступний»; «Акваріум» — «Про етичне та естетичне виховання школярів: досягнення і проблеми»;  «Лабораторія невирішених проблем» — «І знову про домашні завдання: резерви і можливості»; «Банк ідей» — «Методи активізації пізнавальної діяльності школярів у період підготовки до ЗНО»; «Семінар на основі роботи проблемних груп»; «Система громадянського виховання школи: шляхи удосконалення».

На таких засіданнях  цікаво кожному педагогу, адже саме тут створюються творчі групи, які досліджують і вирішують перспективні задачі,  генеруються цікаві ідеї і  працює експертна рада. Результатом спільних зусиль педагогів є загальна турбота про сучасне та майбутнє школи; спонукання до творчості та пошуку; створення в колективі атмосфери взаємоповаги, толерантності, довіри. Переважають нетрадиційні форми проведення педради: методичний день, творчий звіт, творчий портрет, конкурс, аукціон, фестиваль ідей, ділова гра, тренінг, презентація, педагогічний консиліум,  колективна творча справа, тренінг.

Розширенню, обміну, впровадженню новаторських напрацювань сприяє  традиційний загальношкільний методичний конкурс «Педагогічна скарбниця», що проводиться за номінаціями: «Конспект уроку», «Заняття гуртка», «Позакласна робота з предмета», «Виховна робота». Роботи  переможців складають основу загальношкільних друкованих збірок «Методичний альманах» і «Супутник класного керівника».

Педагоги школи щороку узагальнюють власні надбання у збірки. Шкільна бібліотека цих  видань налічує сьогодні з 250 збірок. Як результат реалізації ІІІ етапу загальношкільної науково-методичної проблеми «ІКТ у навчально-виховному процесі» педагоги створили 418 електронних посібників.

Вчителі–новатори не тільки активно впроваджують новації педагогічної науки, а й діляться власними напрацюваннями на сторінках педагогічних видань. Зокрема, Волошина О.В., учитель інформатики, у газеті «Інформатика» видавництва «Шкільний світ» розмістила конспекти уроків на теми: «Інтернет. Поняття блога та різновиди блогів», «Комп'ютерні презентації. Цикл уроків для 10 кл.»

У різних виданнях КЗ "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського" були вміщені роботи учителів  Волошина В.Б., Різанової О. Л., Ткаченко Л.Л. Забезпечуючи постійний ріст майстерності колективу в цілому і кожного педагога зокрема, школа тісно співпрацює з волонтерами Корпусу Миру США в Україні. Систему майстер-класів для педагогів школи проводила координатор волонтерів  Барбара Шліппер зі штату Вашингтон. Два роки у школі працювала викладачем англійської мови волонтер Джесіка Лін Тауел зі штату Техас. Учні школи разом із Джесікою  та вчителем іноземної мови Колпак Ю.М. брали  участь у роботі літнього англомовного табору «І Know» («Я знаю»). Діти не лише відпочивали, а й навчалися,  були безпосередніми учасниками екологічного проекту «Очистимо і збережемо Крим». Спільний проект волонтера  та вчителя  Хасанової Л.М. отримав грант, завдяки якому  у школі оформлено ресурсний центр з англійської мови, оснащений сучасною технікою, додатковою літературою  та словниками. З 2007 року в школі запроваджено вивчення другої іноземної мови (німецької). Наша школа першою в районі розпочала якісне викладання економіки в 10-11 класах із використанням кейс-методів та інших інтерактивних прийомів.  Створені економічні гуртки в школі та дитячому садку №1, робота яких забезпечувала  реалізацію програми безперервної економічної освіти, та спільної програми «Школа – дитячий садок». Логічним продовженням зазначених ініціатив стало допрофільне,  згодом і профільне навчання. Для багатьох учнів прикладна економіка — улюблений предмет, який став визначальним у  виборі майбутньої професії.

Головні  акценти   виховної роботи в закладі  – формування й розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з активною громадською позицією, готовою до конкурентного вибору свого місця в житті.

Педагогічний колектив переконаний, що успіх виховного процесу залежить від стосунків між учителем, класним керівником із учнями й батьками, що  будуються на основі співдружності, співробітництва і ділового партнерства.

Саме тому загальношкільний план навчально-виховної роботи розроблений колегіально, обговорений і укладений спеціально створеним організаційним комітетом.

Щотижня традиційно проводяться лінійки аналітично-інформаційного характеру, на яких учні  звітують про результати чергування у школи, директор  підводить підсумки навчальної і виховної діяльності попереднього тижня, ставить завдання на перспективу. Кращі класи та учні отримують вимпели та подяки шкільного зразка за відмінне навчання, зразкову поведінку. Активну участь і перемогу в загальношкільних заходах.

У школі на високому організаційному рівні проводяться всі заплановані заходи в рамках тематичних місячників: виховання ціннісного ставлення до себе, до мистецтва,  ставлення до праці,  до сім'ї, родини, людей,  ціннісного ставлення до суспільства і держави.

Захоплююче щороку проходять змагання  і конкурси між вчителями й учнями:  «Разом – ми сила!», «Милі, чарівні, ніжні…», «Сильні та мужні», спільні  еколого-туристичні маршрути. Зацікавлюють школярів «Гостини чарівного пензля», «Стіна юних талантів», «Караоке біля школи»; фестивалі дитячої творчості «Шкільні самоцвіти» за тематичними днями: «Пісенний вернісаж», «Терпсихора запрошує», «Свято художнього слова».

Масовими і неповторними стають із року в рік конкурси, виставки та огляди: «Зошит посміхається», «Я вмію…»,  «З бабусиної скриньки», «Фотовернісаж».             

Тісна співпраця школи з працівниками районного управління юстиції, служби у справах неповнолітніх, відділу сім’ї та молоді, спеціалістами центральної районної лікарні дають можливість не тільки цікаво, а й пізнавально проводити «Єдиний день правових знань», «День здоров’я», «Кінолекторій із правової освіти».

Традиційними і найбільш очікуваними для учнів і вчителів стали «незвичайні» тематичні дні:  День капців, Білий день, Райдужний день, День сучасної моди, День бантиків.

Ушанування відмінників навчання, переможців учнівських конкурсів і предметних олімпіад щороку проходить в атмосфері підвищеної урочистості і святковості  на заході «День Святого Наума».

Екологічне та валеологічне виховання – невід’ємна частина розвитку особистості.  

Найбільш популярними серед школярів стали трудові десанти, проекти: з озеленення закладу і прилеглої шкільної території «Моя рідна школа – мій дім», «День добрих справ», «Фотозвинувачення»; загальношкільні акції «Ми – за природу!», «Будиночок для птахів», «Годівничка». Учні вивчають спецкурси «Школа проти СНІДу!», працюють за програмою превентивної освіти по проекту ХОУП «Корисні звички» та «Цікаво про корисне».

Розвитку і зміцненню здоров’я сприяє система спортивних секцій, об’єднаних у «Клуб здоров’я», до якого входить і школа бально-спортивного танцю.

Юні спортсмени закладу  вибороли перемогу в обласних змаганнях «Ігри чемпіонів» та стали учасниками  Всеукраїнських змагань в МДЦ «Артек».

Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості неможливе без широкого  її залучення до управління шкільними справами. Учнівське самоуправління  розглядається в школі, насамперед, не тільки, як один з елементів виховної роботи школи, а й як самостійний громадський інститут, що дає можливість учням реалізувати своє право на участь в управлінні закладом. Самоврядування в школі має двоступеневу структуру – загальношкільну і класну. Структура учнівського самоврядування не є сталою, бо вона існує в колективі, який постійно розвивається, вдосконалюється, формується. Є певний позитивний досвід і традиції, підвищується рівень розвитку колективу, розширюються права органів самоврядування.

В школі діє учнівський парламент, у структурі якого 8 комітетів: з питань науки, роботи з молодшими школярами, з питань культури та відпочинку, інформаційного забезпечення, туризму і спорту, з питань милосердя. Його члени  активні учасники й ініціатори цікавого, різнопланового шкільного життя. Свою роботу парламент  висвітлює на сторінках спеціальних стендів "Шкільний екран”, "Дзеркало чистоти”, «Класна газета», «Фотовернісаж». Значним досягненням є випуск  газети «Шкільний меридіан». Газета визнана на обласному рівні однією з кращих учнівських робіт, користується попитом у школярів та є лауреатом Національного конкурсу «Шкільна газета».

Продовжує роботу "Батьківський всеобуч”, діяльність якого координує група лекторів із числа педагогів, батьків та громадськості міста. Як результат спільної  роботи кілька років тому започатковано  укладання рукописної «Книги для батьків», яка щороку поповнюється новими методичними, інформаційними, практичними рекомендаціями і матеріалами. На сьогодні  «Книга» містить такі розділи:

Вступ. Зміст, форми і методи роботи педагога з батьками.

Розділ І. Мікроклімат у сім'ї

Розділ ІІ. Допомагаємо дітям у навчанні

Розділ ІІІ. Особистість школяра

Розділ ІV. Виховання працею

Розділ V. Культура спілкування

Розділ VІ. Збереження життя і здоров'я школярів

Зазначене шкільне видання є незамінним помічником у підготовці пам’яток, лекцій і бесід для батьків, «відкритих розмов», батьківських зборів, тренінгів, тестування й анкетування.

Педагогічний колектив усвідомлює, що ключовими поняттями нової парадигми громадянського виховання є людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність, долучення учнівської молоді до матеріальної і духовної культури нації.

У школі функціонує «Штаб милосердя», який проводить заходи до Дня людей похилого віку, акції «Милосердя», організовує допомогу для переселенців із зони АТО. Діє в закладі 14 волонтерських загонів, які надають посильну допомогу ветеранам війни та праці в прибиранні, обслуговуванні, вітають зі святами, запрошують на загальношкільні дійства, готують подарунки тощо.

Школа  активно співпрацює з будинком дитячої творчості, районною школою мистецтв, спортивною школою, районними бібліотеками для дітей і дорослих та районним краєзнавчим музеєм імені Миколи Смоленчука з питання організації і проведення  календарних  і тематичних  заходів виховного спрямування.

Десять років дієво працює рада закладу, до складу якої входять пропорційно представники педагогічного, батьківського, учнівського колективів та громадськості міста. Рада школи визначає пріоритетні напрями розвитку навчального закладу, оцінює роботу директора за навчальний рік. У її складі працює два сектори – навчально-виховний та господарський. Члени ради школи є активними учасниками в обговоренні, ініціюванні і втіленні різноманітних проектів.

Наша школа стала другим рідним домом не тільки для педагогів, а й для школярів, тому що «сюди хочеться йти». Підтвердженням цього є дитяча оцінка роботи педагогічного колективу.

«Наша школа - це осередок знань та мудрості, в основі яких досвідчені та творчі наставники!»

                                                                                              Корнієць Анастасія, учениця 9-А класу

 

            «Моя школа – одна з найкращих, тому що саме тут нас навчають бути добропорядними та спражніми людьми

                                                                                                         Діденко Максим, учень 9-Б класу


Переклад сайту

Наші координати
вул. Миколаївська, 68
м. Бобринець
Кіровоградська обл.
27200
тел. (05257)-3-46-48
Ел. пошта:

Мініпрофіль:
Гость

Повідомлення:

Група:
Гість
Час: 15:43

Гість, ми раді Вас бачити :) Будь ласка, зареєструйтесь або авторизуйтесь!

Форма входу


Статистика

Статистика матеріалів
Новин: 527
Файлів: 112
Статей: 15
Форум: 68/405
Фото: 91
Коментарів: 277

Зареєстровано на сайті
Всього: 1619
Нових за місяць: 2
Нових за тиждень: 1
Нових вчора: 1
Нових сьогодні: 0

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні сайт відвідали


Географія відвідувачів


Актуально
v

Календар новин і свят

«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Оновлення форуму

З файлового сейфу
17.09.2016
[Інформатика]
Календарний план з інформатики для 11 класу (рівень стандарту)

Останній коментар
Конспект уроку з англійської мови "Риси характеру" (10 клас)

Пошук

Бобринецька ЗШ І-ІІІ ступенів №5 © 2016
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz