І засідання - серпень 2020 року
1. Підсумки роботи ШМО за 2019/2020 н. р. та затвердження плану роботи на 2020/2021 н. р.
2. Аналіз навчальних програм, підручників на 2020/2021 н.р. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів. Обговорення календарно-тематичних планів.
3. Про результати здачі ЗНО з дисциплін природничо-математичного циклу учнями 11 класу у 2020 році та вироблення рекомендацій щодо усунення недоліків.
4. Ознайомлення з вимогами щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму, методичними рекомендаціями щодо оформлення та ведення класних журналів.
5. Обговорення роботи вчителів щодо виконання програми «Обдарована дитина». Підготовка учнів до предметних олімпіад, конкурсів «Кенгуру», «Левеня», «Колосок», «Бобер».
ІІ засідання - листопад 2020 року
1. Обмін досвідом «Методи та прийоми створення ситуації успіху як напрямок соціалізації особистості учня».
2. Формування в учнів предметних компетенцій шляхом використання інноваційних педагогічних технологій на уроках хімії та біології.
3. Інформація про атестацію вчителів у 2020/2021 навчальному році та ознайомлення з перспективним планом атестації та курсової перепідготовки.
4. Про підготовку до тижня фізики, математики та інформатики, обговорення плану заходів.
ІІІ засідання - лютий 2021 року
1. Концепція Нової української школи. Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках із різних предметів.
2. Методична панорама. Система роботи вчителя, що атестується.
3. Реалізація діяльнісного підходу до навчання географії через використання дистанційних технологій.
4. Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань, освітніх компетенцій. Аналіз результатів предметних олімпіад. Обговорення рекомендацій щодо поліпшення надання освітніх послуг.
ІV засідання - травень 2021 року
1. Співвідношення між ключовими і предметними компетентностями, що реалізуються в шкільному курсі інформатики.
2. Організація повторення та систематизації знань учнів. Інструктаж про підготовку до ДПА. Методика проведення і перевірки робіт з ДПА.
3. Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів природничо-математичного циклу за рік. Вироблення рекомендацій щодо поліпшення надання освітніх послуг.
4. Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо удосконалення роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік.