|
 | ШМО класних керівників |  |
Проблема, над якою працює ШМО класних керівників:
"Формування активної громадянської позиції учнів
на основі інноваційних підходів до виховного процесу"
 |
Маліновська Тетяна Миколаївна
класний керівник 1-А класу, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії.
Працює над проблемою: Виховання колективу через колективну творчу справу. |
 |
Боровик Світлана Миколаївна
класний керівник 1-Б класу, учитель початкових класів, спеціаліст ІІ категорії.
Працює над проблемою: Розвиток інтерактивного мислення. |
 |
Богданова Світлана Олександрівна
класний керівник 2-А класу, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, "Старший вчитель".
Працює над проблемою: Виховання в учнів інтересу до навчання. |
 |
Безсонова Галина Василівна
класний керівник 2-Б класу, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, "Вчитель-методист".
Працює над проблемою: Виховання в учнів інтересу до знань, культурної поведінки.
|
 |
Железняк Тетяна Григорівна
класний керівник 3-А класу, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, "Старший вчитель".
Працює над проблемою: Формування і виховання моральних цінностей.
|
 |
Доренко Людмила Валентинівна
класний керівник 3-Б класу, учитель початкових класів, спеціаліст І категорії.
Працює над проблемою: Ігрові форми роботи на уроках як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів.
|
 |
Горевич Світлана Миколаївна
класний керівник 4-А класу, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, "Старший вчитель".
Працює над проблемою: Виховання особистостей в учнівському колективі.
|
 |
Єрмоленко Тетяна Вікторівна
класний керівник 4-Б класу, учитель початкових класів, спеціаліст І категорії.
Працює над проблемою: Виховання свідомого ставлення до своїх обов'язків. |
 |
Ніколенко Лілія Анатоліївна
класний керівник 5-А класу, учитель російської мови та світової літератури, спеціаліст вищої категорії, "Старший вчитель".
Працює над проблемою: Виховання особистості через почуття відповідальності та любові до рідних. |
 |
Харченко Ірина Вадимівна
класний керівник 5-Б класу, шкільний психолог.
Працює над проблемою: Виховання творчого дружнього колективу незалежно від матеріального статку, статі та релігійних переконань.
|
 |
Малик Володимир Юрійович
класний керівник 6-А класу, учитель фізичної культури, спеціаліст ІІ категорії.
Працює над проблемою: Виховання успішної людини як спосіб реалізації в майбутньому. |
 |
Сікач Ірина Олександрівна
класний керівник 6-Б класу, учитель фізики та математики, спеціаліст ІІ категорії.
Працює над проблемою: Розвиток розумових і фізичних здібностей як засіб формування високої пізнавальної культури учнів. |
 |
Дика Тамара Дмитрівна
класний керівник 7-А класу, учитель історії, спеціаліст вищої категорії.
Працює над проблемою: Виховання свідомого громадянина Батьківщини. |
 |
Колпак Юлія Миколаївна
класний керівник 7-Б класу, учитель англійської та німецької мов, спеціаліст І категорії.
Керівник шкльного методичного об'єднання класних керівників.
Працює над проблемою: Формування і виховання моральних цінностей. |
 |
Булахова Олександра Миколаївна
класний керівник 8-А класу, учитель географії, спеціаліст.
Працює над проблемою: Патріотичне виховання школярів. |
 |
Булахова Лідія Миколаївна
класний керівник 8-Б класу, учитель математики, спеціаліст вищої категорії, "Старший вчитель".
Працює над проблемою: Розвиток інтерактивного мислення. |
 |
Волошина Олена Вікторівна
класний керівник 9-А класу, учитель інформатики, спеціаліст вищої категорії, "Вчитель-методист".
Працює над проблемою: Виховання творчої особистості. |
 |
Орлова Анна Вікторівна
класний керівник 9-Б класу, учитель образотворчого мистецтва та основ здоров'я, спеціаліст ІІ категорії.
Працює над проблемою: Формування морально-естетичних якостей як основа соціалізації в суспільстві. |
 |
Могиленко Наталія Сергіївна
класний керівник 10 класу, учитель російської мови та світової літератури, спеціаліст вищої категорії, "Старший вчитель".
Працює над проблемою: Розвиток творчої особистості. |
 |
Хасанова Лариса Миколаївна
класний керівник 11-А класу, учитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, "Вчитель-методист".
Працює над проблемою: Виховання творчої особистості. |
 |
Нелепа Наталія Анатоліївна
класний керівник 11-Б класу, вчитель музичного мистецтва, спеціаліст.
Працює над проблемою: Виховання свідомого громадянина, активної особистості, спрямованої на саморозвиток. |
Тематика засідань ШМО класних керівників:
І засідання - серпень 2020 року
1. Підсумок роботи ШМО класних керівників за попередній рік та завдання на наступний.
2. Вибір форм і методів роботи з учнівським колективом.
3. Рекомендації щодо планування роботи класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти.
4. Ознайомлення з інструкціями для вчителів та учнів у період адаптивного карантину.
5. Ознайомлення з планом заходів запобігання булінгу у школі.
ІІ засідання - листопад 2020 року
1. Ціннісне ставлення особистості до родини, сім'ї, виховання свідомого громадянина - патріота України, залучення батьків до активної співпраці. Обмін досвідом класних керівників.
2. Моніторинг рівня вихованості учнів школи. Про результати контролю за якістю проведення виховних годин.
3. Ознайомлення з новинками науково-методичної літератури.
4. Конференція у Zoom "Використання онлайн-сервісів під час дистанційного навчання".
ІІІ засідання - лютий 2021 року
1. Технологія моделювання виховної системи. Проектно-цільовий підхід у виховній роботі.
2. Психологічний комфорт класного керівника.
3. Ділова гра: "Досвід колеги, творче використання його в практичній діяльності".
4. Робота з батьками з використанням онлайн-сервісів.
ІV засідання - травень 2021 року
1. Організація та проведення на базі класу колективних творчих справ, класних годин.
2. Творчі звіти "Мої педагогічні знахідки".
3. Про підсумки роботи вчителів, які атестувалися в 2020/2021 н. р.
4. Підсумок роботи ШМО класних керівників за 2020/2021 н. р.
|
|
|