Головна
Реєстрація
Вхід
Середа
24.01.2018
13:54
Вітаю Вас Гость | RSS
Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5"


Меню сайту

Наше опитування

Оцініть наш сайт

javascript:// javascript://
Всього відповідей: 1233


Кнопка сайту
КЗ

[ Отримати код:]


Рідне місто
Бобринець

Погода в Украине

Корисний софт

Корисні сайти














Ми зареєстровані
Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів
 Впровадження інноваційних освітніх технологій 
Положення про опорний ЗНЗ
з інноваційної діяльності

 

 

Опис системи роботи закладу 
по впровадженню інноваційних освітніх технологій

 

   Вивчення та активне впровадження інноваційних освітніх технологій в школі було розпочато в 2001 році. Педагогічний колектив обрав науково-методичну проблему «Впровадження новітніх педагогічних технологій як засіб підвищення результативності навчально-виховного процесу». Широкий спектр напрямів обраної проблеми підказав, що вивчати аспекти її впровадження необхідно поетапно. Зокрема, 
      2002–2006 рік - реалізували І етап цієї широкої проблеми «Впровадження інтерактивних педагогічних технологій»; 
      2006-2010 – ІІ етап шкільної проблеми «Інноваційні технології навчання»; 
      2010-2012 рік – працюємо над ІІІ етапом «Новаційні підходи до виховної роботи з учнівською молоддю»; 
      2013-2015 рік – опанували мультимедійні технології навчання
   Робота над проблемою (підпроблемами) організовується за такими кроками: 
      - навчання (вивчення теоретичних засад); 
      - апробація та моделювання; 
      - осмислення та узагальнення; 
      – впровадження передового досвіду. 
   Кожен зазначений крок (етап) узагальнений і систематизований навчальним закладом у збірки, електронні презентації, буклети тощо. 
   З метою забезпечення результативності з питання впровадження педагогічних інновацій методична рада школи виокремила 3 напрями роботи: 
      • Робота з кадрами, методична робота; 
      • Навчальна діяльність; 
      • Система виховної роботи. 
 
   Шлях до успіху, на нашу думку, має такі складові: успішний учитель – успішний учень - успішна особистість. 
   Аналіз напрацювань педагогічного колективу з питання впровадження педагогічних інновацій також презентуємо за цими напрямами. 
 
   І. Успішний учитель (робота з кадрами, методична робота) 
   Забезпечити дієве результативне використання педагогічних новацій здатен тільки той учитель, який сам вільно володіє ефективними технологіями навчання і виховання. 
   Для досягнення 100% володіння учителями педагогічними новаціями забезпечена реалізація таких видів діяльності: 
      • Учителі пройшли навчання на теоретичних і теоретично-практичних семінарах з даної проблеми; 
      • На базі школи організовані курси за програмою «Основи інформаційно-комунікативних технологій» - окремо і поетапно працювали 4 групи. 
      • Вчителі школи на базі ОІППО пройшли навчання за програмами: 
         - «Intel «Навчання для майбутнього», «Intel «Шлях до успіху»;
         - «Основи Internet та он-лайнові освітні середовища»; 
         - «Основи інформаційно-комунікативних технологій»; 
         - «MS Excel у профільному навчанні»; 
         - «Основи створення комп’ютерних презентацій»; 
         - «Основи комп’ютерної графіки». 
      • До школи була запрошена волонтер Корпусу Миру за освітніми програмами Барбара Шліпер, яка провела з педагогічним колективом 3 тренінги та відкриті уроки з учнями старших класів.
      • 2 роки працювала вчителем іноземної мови волонтер Джесіка Лін Тауел (США); 
      • Кардинально змінені підходи до підготовки і проведення засідань педагогічних рад, які проходять в інтерактивному режимі і з мультимедійним супроводом; 
      • Для забезпечення системного і постійного обліку передовим досвідом проведений «Фестиваль методичних ідей»; 
      • Створена картотека практичного застосування інтерактивних та інноваційних технологій; 
      • Глибоко вивчається і широко застосовується система моніторингових досліджень. Щороку укладається систематизована збірка за результатами мон