Головна
Реєстрація
Вхід
Неділя
26.03.2017
07:22
Вітаю Вас Гость | RSS
Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5"


Меню сайту

Наше опитування

Оцініть наш сайт

javascript:// javascript://
Всього відповідей: 1200


Кнопка сайту
КЗ

[ Отримати код:]


Рідне місто
Бобринець

Погода в Украине

Корисний софт

Корисні сайти













Ми зареєстровані
 Для учнів 

Навіщо дітям потрібні шкільні психологи? 

   Майже у кожній великій школі є психолог. Наша школа також не виключення. Але деякі учні про це навіть і не знають. А більшість тих, хто знають, все одно до нього не ходять, навіть якщо і мають певні проблеми. То навіщо ж тоді все-таки потрібні шкільні психологи? 
   В деяких школах ставлення дітей до психологів дуже дивне. Особливо це стосується молодших класів. Так, якщо однокласник відвідує психолога, то його починають вважати ненормальним, божевільним, дражнити психом. Це тому, що діти мало обізнані у тому, чим займаються психологи, тому і видумують різноманітні міфи. 

В чому полягає робота шкільного психолога та які її особливості? 
   Шкільні психологи відносяться до групи психологів-педіатрів. Але, на відміну від самих педіатрів, вони не займаються лікуванням дітей. Вони існують в основному для того, щоб вислухати проблему, дати пораду. Чи помічали ви, що коли комусь викажеш свої тривоги, то одразу й легше стає на душі. Для деяких роль "жилетки”, у яку можна виплакатись, виконують друзі чи батьки. Але ж бувають такі ситуації, що соромно або незручно розповісти мамі, а подруга потрібної поради не дасть, адже сама не має життєвого досвіду. В таких випадках допомагає психолог. Він у жодному разі не має права розголошувати інформацію, яку розповів учень. Лише у крайньому випадку може поговорити з батьками. 
   Також шкільні психологи багато проводять різних досліджень. Крім цього, в деяких школах вони ведуть факультативи з психології. Досить багато дітей у наших школах цікавить дослідження тем з психології, адже вони пишуть у своїх роботах саме про ті проблеми, які цікавлять власне їх самих. Це дозволяє їм краще розібратися у своїх проблемах та знайти шляхи їх вирішення. 

Чи часто зараз учні звертаються за психологічною допомогою?
   Виявляється в різних школах по своєму. В гімназії, наприклад, учні дуже часто користуються психологічною допомогою. Там знають, хто такий психолог і яким незамінним він може стати у вирішенні їхніх особистих проблем. Ну а в нашій школі не багато не мало, кожного дня один чи два учня приходять поділитись своїми тривогами, - це вважається нормальним. 

Які проблеми зараз найбільше турбують дітей та підлітків?
   В основному це ситуації пов’язані з проблемами у сім’ї та стосунками з однолітками. Конфлікти, непорозуміння - різне у житті буває. Але ті, хто звертався по допомогу, обов’язково знаходили вихід із складного становища. А часто навіть буває, що після візиту до психолога проблема вже не здавалась такою страшною, адже просто розповівши її, дитина починала краще розбиратись у ситуації та переставала переживати через, як виявлялося, дрібниці. 

В яких випадках треба, не боячись, йти просити допомоги у психолога?
   Не переживай, якщо відчуваєш, що починаєш заплутуватись у ситуації. Лише людина, яка об’єктивно зможе оцінити твоє становище, допоможе тобі розібратися. Не потрібно виношувати проблему в собі, це ні до чого хорошого зазвичай не призводить. Це лише може спричинити душевну травму та виникнення комплексів. 
   Мені, звичайно ж, зрозуміло, що одна стаття не зможе вирішити проблеми, що існують в школі. Але, надіюсь, що все ж таки ті учні, які її прочитали, будуть з більшою повагою ставитись як до психологів, так і до дітей, що їх відвідують.

Як надовго запам'ятати навчальний матеріал?

  • Виділяй, співвіднось і групуй матеріал – хто добре усвідомлює, той добре запам'ятовує і довго пам'ятає.
  • Якщо отримав завдання у вівторок, а відповідати потрібно в п'ятницю, не чекай четверга – вивчи одразу, а напередодні тільки повтори.
  • Завчай і повторюй невеличкі шматки ще доти, як матеріал почав забуватися.
  • Коли вчиш, записуй, малюй схеми, діаграми, таблиці - наочність краще запам'ятовується.
  • Якомога швидше, не чекаючи повного заучування, намагайся відтворити матеріал, закривши книгу.
  • Після математики – вчи історію, після фізики – літературу: память любить різноманітність.


Уява покращує пам'ять або як  запам'ятати найбільше... 

  • Усе, що хочеш пам'ятати, - уявляй! (Не уявляю – не пам'ятаю)
  • Май на увазі: усе, що побачив, відчув, почув, - уже запам'яталось.
  • Легко пригадується тільки те, що уявив.
  • Не думай словами – думай образами.
  • Не завчай, а уявляй що–небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.

Переклад сайту

Наші координати
вул. Миколаївська, 72
м. Бобринець
Кіровоградська обл.
27200
тел. (05257)-3-46-48
Ел. пошта:

Мініпрофіль:
Гость

Повідомлення:

Група:
Гість
Час: 07:22

Гість, ми раді Вас бачити :) Будь ласка, зареєструйтесь або авторизуйтесь!

Форма входу


Статистика

Статистика матеріалів
Новин: 584
Файлів: 134
Статей: 15
Форум: 68/415
Фото: 91
Коментарів: 300

Зареєстровано на сайті
Всього: 1632
Нових за місяць: 1
Нових за тиждень: 0
Нових вчора: 0
Нових сьогодні: 0

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сьогодні сайт відвідали


Географія відвідувачів


Актуально
v

Календар новин і свят

«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Оновлення форуму

З файлового сейфу
24.02.2017
[Виховні заходи]
Свято "Осіння казка"

Останній коментар
Календарні плани-конспекти на групу уроків з фізичної культури

Пошук

Бобринецька ЗШ І-ІІІ ступенів №5 © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz